vrijdag 19 december 2014

En de winnaar van 'Shock' is.......... Chrissie

Een kerstboom zo mooi de kleur groen 
De verse geur van een Denneboom
Hij wordt heel mooi versiert, dat gaan we doen
Daarna de cadeautjes onder de kerstboom

Aan elke tak hangt een kerstbal
Bovenop de kerstboom hangt een ster
Voor de kerstboom staat een kerststal
En 25 december is het zo ver

Maar eerst de boom versieren
Slingers, lampen en ballen
Want we hebben wat te vieren
En wij laten het kerstfeest hier in huis echt niet vervallen.
Want met zo'n heerlijk boek (Shock) onder de boom ga ik bij mijn dochter flink punten scoren en knallen!
Dit is toch een MEGA prijs om van te dromen! 

En hopen dat hij naar mijn dochter toe mag komen. 

Mocht ik winnen spring ik een gat in de lucht en ik maak jullie graag vrolijk en deel deze actie graag met al mijn Facebook vriendjes!

Chrissie van Ieperen is sinds afgelopen week lid van onze leesclub en wint met dit gedichtje een gesigneerd exemplaar van 'Shock' van Mel Wallis de Vries!

Het maken van een gedicht was geen voorwaarde voor de winst maar viel wel op in deze kerstperiode.

Van harte proficiat en veel leesplezier voor je dochter namens het team DPB!

Geen opmerkingen: