dinsdag 10 maart 2015

Marjolein bekent 'kleur'


Marjolein is behalve fanatiek lettervreter ook gek van kleuren. De meest waanzinnige kleurencombinaties en moeilijke kleurplaten passeren de revue.

Hier een klein overzicht van haar laatste creaties. Dank je wel Marjolein voor het enthousiast aanleveren van je kleurplaten!



Stukje van een kleurplaat, voor het eerst gedoezeld met mijn nieuwe door DerwentColorSofts. >>>>>>>

















Links zie je de hele kleurplaat. De donkere blauwe kleur leende zich niet zo goed om te doezelen. Weer wat geleerd.
<<<<<<<












Ik hou ook erg van regenboog kleurtjescombi van Stabilo stiften en Color'Peps potloden. >>>>>>>

















<<<<<<< Met een Koh-I-Noor Magic potlood gedaan!







Dit vind ik zelf een mooie kleurcombinatie. Met Stabilo 88 en 68 stiften gedaan.

Ik heb er inmiddels natuurlijk veeeeel meer, maar deze vind ik samen met degene die ik van de week al stuurde mijn mooiste!

Veel plezier ermee,
Kleur en leesgroetjes Marjolein van der Molen

Geen opmerkingen: