woensdag 16 september 2015

Woensdag bloggerdag! Nakita stelt zich aan jullie voor



Heel enthousiast reageerde ze op onze oproep aan bloggers om hun blog in de schijnwerpers te zetten. Nakita is pas 17 jaar, studeert, is een veellezer, schrijft recensies en blogt ook nog eens op Nakita's Library! Tijd om kennis te maken met deze jonge blogger.

Hallo,

Ik ben nakita, ik ben 17 jaar jong en geniet volop van het lezen. Naast het lezen ben ik bezig met mijn opleiding tot banketbakker. Ik wil hierna nog een jaar patisserie gaan doen, dat is met chocolade werken en ik wil graag leren hoe je van die mooie sierwerk beelden maakt! ( bijvoorbeeld het gebak dat ik gemaakt heb op de foto)

Ik lees zelf heel veel en ik ben sinds kort ook een beetje aan het schrijven. Ik lees veel voor verschillende schrijvers en ik doe vaak mee met leesclubs of doe mee aan oproepen van uitgevers. ( het huis met de blauwe luiken was een recensie verhaal)
Ik ben op wordpress begonnen met een blog. Ik was een beetje aan het twijfelen over de stijl en hoe of wat maar nu ben ik best tevreden. Er komen regelmatig recensies online en ik ga ook beginnen met recensies over films. Ik lees niet altijd heel veel aangezien ik nogal een druk rooster heb en zeker nu niet alles zo soepel loopt doordat er veel meer geregeld moet worden en de duidelijkheid niet duidelijk genoeg is.

Mijn favoriete boek tot nu toe is toch echt wel de hongerspelen serie! Ik hou van de kracht die vrouwen ook kunnen geven aangezien de hoofdpersoon in een boek met actie vaak een man is ( van de boeken die ik vaak lees). Verder heb ik natuurlijk nog meer favorieten en mijn andere top 3 is:

1. Het programma en het vervolg de behandeling. 
2. Ik geef je de zon (je moet er van houden en er best wel inkomen)
3. De grijze jager serie (12 delig) en de andere serie die na de grijze jager verder speelt in een land in de buurt, broederband (5 delig)

Nu ben ik bezig in dwaaleiland en hij is leuk, zeker voor de Disney fans!

Daarnaast heb ik samen met mijn vriendin Cindy een pagina op Facebook opgericht, omdat het haar leuk leek en ik graag ook een Facebook pagina wilde aanmaken. Ik plaats regelmatig ook iets van mijn blog op de pagina, want dat hebben we afgesproken.

Ik hoop dat ik een beetje jullie vragen heb beantwoord, dat jullie even langs komen op de blog en de Facebook pagina en ik zou het leuk vinden als jullie me volgen om op de hoogte te blijven :)
Als je instagram heb kan je natuurlijk ook even kijken op @reading_world17 

Geen opmerkingen: