woensdag 28 oktober 2015

Woensdag Bloggerdag........Carina´s boekenkast


Super leuk dat ik werd gevraagd om wat over mijn blog te vertellen! Ik voel mij vereerd. Allereerst zal ik wat meer over mijzelf vertellen. Mijn naam is Carina van Essen, ben 24 jaar en studeer fiscaal recht aan de Rijks universiteit van Groningen. Hiernaast behaal ik nog mijn civiel effect en extra strafrechtvakken zodat ik uiteindelijk met 2 masters ga eindigen. In mijn vrije tijd lees ik veel maar kijk ik ook graag films en ben ik 3 a 4 dagen per week in de sportschool te vinden! 

Lezen en schrijven zijn voor mij elke keer weer een uitdaging en ik probeer mijn enthousiasme altijd zo goed mogelijk over te brengen. Regelmatig stuiter ik dan ook mijn kamer door als er weer goed nieuws uit boekenland is of als ik een nieuw boek heb gekregen. Mijn liefde voor lezen is niet zo zelfsprekend als de meeste mensen zullen denken. Ondanks dat ik tegenwoordig een echte boekenworm ben en een beetje een nerd (bedoel wie leest er studieboeken voor de lol?).. Had ik vroeger een gruwelijke hekel aan lezen. Waarom? Nou eigenlijk was ik er helemaal niet zo goed in, aangezien ik namelijk dyslexie heb.  Harry Potter ben ik mee op gegroeid en dat zijn dan ook de eerste boeken die ik echt heb verslonden en vanaf daar ontstond mijn liefde voor het lezen en schrijven! 

Genoeg over mijn zelf, mijn blog heet Carina’s boekenkast.  Hier vind je van alles over boeken zoals recensies, tips, leuke quizes overboeken, maar ook veel over films, nu ik regelmatig in de bioscoop ben te vinden. Voor ik aan Carina’s boekenkast begon heb ik heel lang een blog over sporten/gezonder leven gehad. Deze ligt momenteel stil door een blessure. Nu ik het bloggen zo erg miste besloot ik daarom om Carina’s boekenkast op te richten. 



Nu stikt het op het wereld wijde web natuurlijk van de blogs.. Wat mijne zo bijzonder maakt? Ik leg er al mijn enthousiasme, raarheid en vrolijkheid in. Constant probeer ik mijzelf uit te dagen en te verbeteren. Mijn doel? Zoveel mogelijk mensen besmetten met mijn liefde voor boeken en films! En natuurlijk met zoveel mogelijk mede boekenwormen over boeken kunnen praten! 

Lijkt het jou leuk om mij ook op socialmedia te volgen? Dan heeft Carina’s boekenkast ook nog een Facebook en een Instagram! Hopelijk tot snel!  

Carina´s boekenkast

https://instagram.com/carinas_boekenkast/

https://carinasboekenkast.wordpress.com

Geen opmerkingen: