donderdag 10 december 2015

Hey Bloggers.........Biebmiepje



"Hoi, ik ben Judith, 31 jaar oud, al zes jaar getrouwd met Remco en mama van een kleuter (4,5) en een dreumes (1,5). Ik werk een paar uurtjes per week voor de bibliotheek, waar ik nieuwe materialen inwerk en wat administratieve bezigheden heb. Daar zit ik dus met mijn neus tussen de (nieuwe) boeken, maar thuis ook! Ik heb een aardige verzameling, een eigen “bibliotheek”, het staat ook allemaal netjes op alfabet ;-) Mijn liefde voor lezen is er met de paplepel ingegoten, mijn moeder is een leesfreak en haar moeder was dat ook haar hele leven.

Als ondertitel voor mijn boekenblog www.biebmiepje.nl staat er “I live & breathe books” en dat is ook echt zo, ik ben elke dag met boeken bezig. Je kunt mij en mijn boeken-enthousiasme overal terugvinden; facebook.com/biebmiepje, Instagram @biebmiepje, Twitter @biebmiepje en Pinterest @biebmiepje. Op al die plekken deel ik mijn liefde en enthousiasme voor boeken. Maar vooral op mijn blog natuurlijk. Die ben ik gestart om mijn liefde voor alles wat met boeken en lezen te maken heeft te kunnen delen met mede-boekenliefhebbers. Ik ben er in 2013 mee gestart en heb sindsdien al zoveel leuke contacten opgebouwd, zoveel mooie boeken mogen lezen en zoveel leuke evenementen mee mogen maken! Zou het voor geen goud hebben willen missen. Ik ben nog altijd dolblij dat ik ben gestart met bloggen.


Op mijn blog plaats ik voornamelijk recensies en elke maand een update van mijn gelezen boeken. Maar af en toe staat er ook een winactie of een persoonlijk (altijd boekgerelateerd) stukje online. Ik geef boeken geen sterren, maar probeer gewoon mijn gevoel over een verhaal te uiten. Mijn enthousiasme wordt vanzelf duidelijk, of niet ;-) Ik probeer drie maal per week een bericht te plaatsen, maar dat lukt niet altijd. Ooit hoop ik fulltime te kunnen bloggen…


Kom je eens een kijkje nemen op mijn blog? Zou ik leuk vinden!"

Ik heb wat foto's bijgevoegd. Ik hoor het wel als er nog vragen zijn!

Groetjes,

Judith

~{ Neem eens een kijkje op mijn blog: www.biebmiepje.nl }~

Geen opmerkingen: