donderdag 24 december 2015

Hey Bloggers......Kinderboekenzijnleuk!



Mijn blog: http://kinderboekenzijnleuk.blogspot.nl/ bestaat pas een paar maanden, dus ik vind het erg leuk dat ik het hier onder de aandacht mag brengen. Ik ben Marion, 37 jaar. Ik ben getrouwd en heb 2 dochters (6 en 5 jaar).

Lezen is altijd een grote hobby van me geweest. Als kind ging ik met grote regelmaat naar de bibliotheek om het maximum van zes boeken te halen. Alleen in de vakantie had ik geluk, dan mocht ik er wel twaalf meenemen. Nog steeds lees ik veel in allerlei genres, maar mijn interesse voor kinderboeken is de laatste jaren weer groter geworden. Natuurlijk omdat ik nu moeder ben van 2 meiden, maar ook doordat ik op school bibliotheekouder ben. We kregen steeds meer vragen van kinderen over de boeken, dus ben ik ze gaan lezen om de kinderen beter te kunnen helpen bij de keuze van een boek. Dit vind ik ontzettend leuk om te doen. Het is mooi om te zien hoe enthousiast ze kunnen worden van een boek.

<een klein kijkje in mijn boekenkast 

Nadat ik door een uitgever was uitgekozen om ambassadeur voor een prentenboek te worden besloot ik mijn blog te starten. In eerste instantie om recensies te schrijven. Ook komt er af en toe wat nostalgie voorbij (boeken uit mijn jeugd). Ik ben nog een beetje zoekende en verander af en toe wat dingen op mijn blog, maar dat hoort er denk ik bij als je net begint. Het is een blog specifiek voor kinderboeken, met misschien soms en uitschieter naar young adult.

Ik zou het leuk vinden als jullie een keer (of vaker) een kijkje komen nemen op mijn blog. Naast mijn blog heb ik ook een Facebook www.facebook.com/kinderboekenzijnleuk en Twitter www.twitter.com/kinderboeken01 pagina.

       
Mijn nog te lezen stapel boeken die steeds groter wordt….

Groetjes Marion

>de nog te lezen stapel die alleen maar hoger wordt.

Geen opmerkingen: