zondag 12 maart 2017

'Christopher Plum en het oog der verschrikkingen' - Tamara Geraerds







Christopher Plum en het oog der verschrikkingen
door Tamara Geraeds
Gelezen door Robbert Kalkman - 10 jaar








Ik heb dit boek met kerst gekregen onder de kerstboom.
Ik was eerst heel blij omdat ik dacht dat het Harry Potter was.
Maar het was dit boek die mijn moeder had gewonnen.

Ik vind de kaft er spookachtig uitzien, ik denk ook dat het een spannend boek is.

Het verhaal gaat over een jongen die de ridder van de ronde tafel is.
Deze jongen, Christopher, heeft de kracht dat hij uit zijn lichaam kan treden als het nodig is.
Ook heeft hij een onzichtbare vleermuis die er altijd voor hem is om hem te helpen.

Het verhaal begint heel spannend met nachtschimmen waar mensen heel bang voor zijn omdat ze hun ziel op kunnen eten. Christopher en zijn papa gaan de mensen redden!
Maar daarna moet hij een missie voltooien.
Hierbij krijgt hij hulp van een andere ridder.
Hij komt allemaal vreemde wezens en geesten tegen die hem willen helpen.

Aan het eind vond ik het verhaal wel een beetje kinderachtig en suf! Omdat het dan een beetje gek wordt omdat hij in de hemel komt en hij nog niet echt dood is, maar hij heeft er in elk geval geen lichaam, want die is achter gebleven.

Ik vond wel dat er veel grote mensen woorden in stonden bijvoorbeeld familiair. Dit maakte het soms wel erg moeilijk om te snappen. Zelf lezen vond ik ook nog moeilijk. Mijn moeder heeft heel veel voorgelezen. Ik vond het ook een echt voorleesverhaal.

Ik vond het verhaal heel spannend maar hoe het geschreven was soms erg moeilijk. Daarom geef ik het een zeven.
Heel erg bedankt dat ik dit boek mocht lezen!

Groeten van Robbert.





Robbert, heel hartelijk bedankt voor deze knappe en leuke recensie !! 
Vanwege het team van De Perfecte Buren - Patrice, Karin & Nancy 



Geen opmerkingen: