zaterdag 18 maart 2017

Wie is Moordwijf Marlen Beek~Visser?


Toen ik 11 jaar was, schreef meester Stolk op mijn opstel: ‘ga een boek schrijven’. Puur voor hem deed ik een poging en gaf er na drie weken de brui aan. Dertig jaar later, toen mijn dochter 11 jaar was en haar (verdienstelijke) schrijfwerk naar de digitale prullenbak verwees, kreeg ik de geest en begon. Mijn thrillerdebuut Stem! (ondertitel: als deelname aan een talentenjacht een obsessie wordt) verscheen in 2015 en werd genomineerd voor de Schaduwprijs. Eind 2016 volgde Meesterdeal, een ethisch vraagstuk verpakt in een spannend verhaal.
Naast het schrijven geniet ik van onze schrijfweken in Italie en op een zeilschip op de Waddenzee, waar ik beginnende schrijvers op weg mag helpen om een boeiend verhaal te schrijven.


Geen opmerkingen: