dinsdag 4 april 2017

Boek van de maand April 'Maurice' - Anne-Laure Van Neer en Win actie!!






‘Maurice’ van Anne-Laure Van Neer staat de maand april in the picture.


‘Beloof me, Maurice, dat je ophoudt met moorden,’ zei moeder vlak voor ze stierf. Hoewel mijn taak als Verlosser van de Mensheid nog niet volbracht was, heb ik haar mijn woord gegeven. Wat moest ik anders, zo aan haar sterfbed.
Maurice, 65 jaar en seriemoordenaar, belooft aan zijn stervende moeder om zijn roeping op te geven. Het is voorgoed gedaan om de Mensheid te bevrijden van bumperklevers, BMW-rijders en Alfa-mannetjes.
Alles verloopt volgens plan tot zijn dochter thuiskomt met een nieuwe vriend. Een Alfa.
Kan Maurice de verleiding weerstaan?
Ben jij ook zo nieuwsgierig wie ‘Maurice’ is en wil je hem leren kennen?
Dat kan!!
Uitgeverij Kramat heeft enkele exemplaren beschikbaar gesteld voor een leesclub.

Wat zijn de voorwaarden:

- word lid van onze besloten groep op Facebook door HIER te klikken
- zet daar (in de besloten groep onder de post van deze winactie) waarom jij Maurice wilt leren kennen
- like de pagina van Uitgeverij Kramat: https://www.facebook.com/Uitgeverij-Kramat-314182958607305/?fref=ts

- Je ontvangt het boek rechtstreeks van de uitgever
- Na ontvangst van het boek doe je actief mee in de leesclub via de online chat op Facebook (uitnodiging volgt en is afgeschermd)
- Binnen drie weken lees je het boek én schrijf je je recensie (we helpen je daarbij als je wilt)
- Het is de bedoeling dat je voor 30 april je recensie inlevert via de mail perfecteburen@gmail.com o.v.v. Leesclub ‘Maurice’
- Nadat de groepsrecensie online is gegaan op ons blog is het de bedoeling dat je je recensie op minimaal drie leessites plaatst, denk aan Bol, Hebban, Bruna, Ako, Goodreads.
- Je krijgt van ons een seintje wanneer dat kan

Lijkt je dit iets en wil je lekker met ons meelezen? Geef je dan snel op!

Kun je niet aan de voorwaarden voldoen op dit moment, laat dan de beurt aan een ander. Er komen nog genoeg leuke leesclubs!

- alleen door aan bovenstaande voorwaarden te voldoen ding je mee….. Go Go Go!



1 opmerking:

Anne Theys zei

Maurice lijkt me een zeer intrigerend persoon.... maar hoe komt het dat hij zo geworden is, waarom hij mensen de baan uit roeit .... het prikkelt mijn handen maar vooral mijn hersens wil mee intens leven met het boek en uitpluizen waarom Maurice zo gedreven is in moorden !