woensdag 26 april 2017

Inge van der Krabben 'dichtbij'



Vorig jaar las ik haar debuutroman 'Tot waar we kijken kunnen'. Met een brok in de keel las ik het prachtige verhaal over moeder Dina en haar dochter Janna. Het is een ontroerend verhaal dat veel herkenning kan opleveren bij veel vrouwen. De schrijfstijl en het verhaal hebben diepe indruk bij me achtergelaten en het boek laat maar moeilijk los.

Inge werd met deze roman genomineerd voor de Hebban debuutprijs 2016 en stond bij de laatste vijf op de shortlist. Een terechte nominatie voor dit indrukwekkend verhaal. 



Zoals wel vaker blijft een boek bij je, raad je het aan als leestip en heb je op de een of andere manier je oog op die veelbelovende auteur laten vallen. En zo ontstond het idee om Inge te vragen om voor ons te bloggen. Helaas lukte het van mijn kant maar niet om die koffiedate voor elkaar te boksen maar eenmaal met elkaar aan de telefoon was daar die klik. En we waren er zo uit. Met gepaste trots mogen we dan ook meedelen dat Inge van der Krabben voor jullie (en ons) iedere maand een blog gaat schrijven met de persoonlijke titel 'Inge dichtbij'. 


Haar eerste blog verschijnt 12 mei a.s. En wat nou helemaal leuk zou zijn is wanneer Inge van jullie hoort hoe jullie haar blog ervaren.



Nieuwsgierig naar 'Tot waar we kijken kunnen'?
Lees HIER mijn recensie.

Groetjes Patrice

Geen opmerkingen: