zaterdag 8 april 2017

Wie is Moordwijf Anya Niewierra?



De meest recente aanwinst voor de Moordwijven is niemand minder dan Anya Niewierra. Zij stelt zich bij deze graag aan jullie voor!


Even voorstellen, Anya Niewierra

Ik ben een kind van “Het Zuiden”, ik woon en werk namelijk in Zuid-Limburg, waar ik al 24 jaar leiding geef aan de oudste VVV van ons land en waar ik samen met mijn man De Witte Lelie run (www.witte-lelie.com). Ons bedrijf brengt me om de zoveel weken nóg zuidelijker, namelijk naar Frans Catalonië, ofwel de Pyrénées-Orientales, waar ik in 2000 neerstreek en er enkele ruïnes kocht en deze tot vakantiewoningen verbouwde.
Het instorten van het dak van mijn ruïne in het bergdorp Mosset leidde tot het schrijven van mijn eerste thriller,  Vrij Uitzicht. Dit boek werd voor meerdere prijzen genomineerd. Naast schrijven, maak ik ook schilderijen. Mijn fascinatie voor met name de Duitse expressionisten leidde tot mijn tweede thriller, Het Dossier. Deze verscheen in januari 2017.

Meer weten? Zie www.niewierra.com

Groetjes,
Anya

Geen opmerkingen: