zaterdag 1 april 2017

Wie is Moordwijf Isa Maron?


Als 4-jarige verhuisde ik naar een kamertje in de hoek van de zolder. Op die tochtende zolder (donker, stoffig en vol met mijn vaders schoenmakerswerktuigen) hing een plank vol boeken die ik steeds opnieuw las, tot ik helemaal alleen naar de bibliotheek mocht en een nieuwe schatkamer ontdekte. Dat ik later thrillerschrijfster werd zal vast iets te maken hebben met al die uurtjes lezen op die griezelige zolder… 

Voordat ik ging schrijven was ik serveerster, karateka, voetbalmakelaar, bedrijfsadviseur en ik coach nog steeds ondernemers (die dat durven…). Ik woon in Amsterdam met mijn man, vier zonen, twee kippen en een hond. In 2008 debuteerde ik met ‘Passiespel’(Beste Nederlandse Vrouwenthriller). In 2014 verscheen mijn vierde boek: ‘Galgenveld’ (deel 1 van het vierluik ‘De Noordzeemoorden’). ‘IJskoud’ (deel 2) verscheen ook in 2014 en ‘Ritueel’ (deel 3) in november 2015. Het laatste deel van de vierluik, √Čindspel' verscheen in november 2016.

Geen opmerkingen: