dinsdag 30 mei 2017

Win Win Win ... 'Ken mij niet' van Nadine Barroso





En weeral een leuke winactie!!

Win een gesigneerd exemplaar ‘Ken mij niet’ van Nadine Barroso

Wil jij dit gesigneerd boek winnen?

Deel deze actie openbaar op je eigen tijdlijn en stuur dan als de bliksem een mail naar perfecteburen@gmail.com met in het onderwerp ‘Ken mij niet’.
Zet daarna in onze BESLOTEN groep (alleen dan ding je mee) onder deze post: ’Ken mij niet’.
Like de pagina van Nadine - https://www.facebook.com/nadinebarrosoauteur/
Dat is alles….. Poepsimpel toch?! 

Deze actie loopt tot zondagavond 4 juni 20.00u
Maandag verschijnt de recensie van ‘Ken mij niet’ op ons blog.
De winnaar zal ook op maandag 5 juni bekend gemaakt worden….. GO GO GO!





Waar gaat het verhaal over:

Tessa is op de vlucht. Ze is doodsbang dat de man die haar voor het leven getekend heeft, haar opnieuw vindt. 
Daarom moet ze steeds een nieuwe identiteit aannemen. Overal waar ze komt vallen doden. 
Wat hebben die met Tessa te maken? Is het mogelijk voor iemand die zo beschadigd is, opnieuw te beginnen? 



1 opmerking: