maandag 26 juni 2017

Boek van de Maand Quotes 'Opstaan' - Jackie van Laren


OPSTAAN' van Jackie van Laren - verschenen bij Uitgeverij Boekerij

'Boek van de Maand'

Met dank aan Uitgeverij Boekerij voor deze recensie-exemplaren.


Lezen mee met deze leesclub: 
Carol Vermast van Beers, Cobi Van Braak - van de Heg, Lisanne Ortsen, Mireille Muls en Patrice van Trigt voor DPB

De leesclub is van start.


Wat zijn de verwachtingen en wat vinden zij van de cover?


LisanneIk heb alles al gelezen van deze auteur. Ik ben een groot fan van de 'Q serie' en 'Vallen' vond ik wederom erg goed. Ik verwacht weer een boek met de nodige humor en een portie liefde tussen Rory en Anne :-)

Ik vind de cover erg mooi. Ik word er echt vrolijk van. In de boekhandel zou ik hem zo meenemen. Ik vraag me alleen af waarom het in de stijl van de tweede foto is. Dat is namelijk de goedkope versie. Ik vond de eerste versie eigenlijk ook aantrekkelijk.

Carol: Dit wordt mijn eerste kennismaking met een boek van Jackie van Laren. Ik hoop dat ik iig ga genieten van het verhaal. Ik sta er open in.

De cover past precies bij het Feel-Good thema van het boek. Pastel met fel en veel lucht (dromen) en ballonnen (zweven). Ik houd wel van vrolijke kleurtjes! Wat ik heel erg leuk vind is de binnenkant van de kaft, dat oranje pastel met al die vrolijke vlinders en dat die vlinders dan in zwart-wit ook weer bij de titel van elk nieuw hoofdstuk terug komen. 

Mireille: nog geen boek van haar gelezen. Ik verwacht een heel mooi romantisch verhaal met diepte en hoogtepunten.

Ik vind het een prachtige, vrolijke, zomerse cover. Je wordt al blij met het zien ervan.

Cobi: Voor mij is het een eerste boek. Ik verwacht een lekker makkelijk leesbaar boek met wel een beetje inhoud.

Mijn eerste reactie was erg aantrekkelijk! Ben gek op vlinders en vindt het super om te zien dat dit steeds terug komt

Patrice: Ik heb alles tot nu toe gelezen van Jackie. De serie 'Q' was heerlijk relaxed lezen. 'Vallen' was even iets anders, maar toch ook typisch het feelgood genre. Ik vind het vooral leuk dat ze trilogie├źn schrijft. Heeft wel een meerwaarde.

Geweldige cover! Vooral na 'Vallen' veel fleuriger. Maar ja... vallen is natuurlijk ook minder vrolijk dan weer opstaan.....als je het letterlijk bekijkt.

Geen opmerkingen: